torsdag 17 september 2009

BE GÄRNA FÖR OSS!

Måste bara skriva igen...=)
Vi hade en underbar onsdagkväll med tjejerna och det känns väldigt bra och jag är SÅÅÅ tacksam för att jag får möjligheten att göra detta tillsammans med flickorna.

Tjejerna är heltända och det gillar jag... känner att de kör med samma eld och energi som jag själv ....
Jag tror att Gud kommer att göra något fantastiskt genom dessa tjejer.

Jag tror att tjejerna kommer att beröra människor på djupet och se unga männsikor förvandlade av Guds kraft! De har såååå mycket i sig och det ska bli såååå kul att få hjälpa dem att plocka fram all den kreativitet de har på insidan. Det bästa med allt är att de är såååå villiga att nå ut till ofrälsta och stå upp för Jesus, de vill ut NU! BE GÄRNA FÖR OSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar