söndag 13 september 2009

Jesus du är allt!

Jag tänkte lägga ut några gamla inlägg som jag skrivit på en annan blogg, kristnatjejer.blogspot.com ( som inte längre används )
Tänkte att det skulle vara roligt att ha alla samlade på samma sida.
SÅ.. nu är det denna bloggen som gäller!
¤¤¤¤¤
¤¤¤¤
¤¤¤
¤¤
¤
den 9 juni 2009..... Mer än luften som jag andas
Vill dela med mig av en text till en underbar sång,
som jag gått och lyssnat på i några dagar nu...
"Jag kan ej uttrycka den kärlek jag har.
Jag känner sån lycka, när jag dröjer kvar.
Hos dig så nära, jag ger dig all ära.
Mer än luften som jag andas, mer än maten för min kropp,
mer än allting som jag äger,
betyder du för mig.
Mer än goda vänner trogna,
mer än framgång i det jag gör,
mer än allting som jag upplevt betyder du för mig.
Jesus du är allt! "
¤
¤¤
¤¤¤
¤¤¤¤
¤¤¤¤¤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar